Продавець Интернет-магазин «Dream-auto» розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1290 відгуків
promo_banner
+380 (96) 646-33-77
+380 (66) 375-85-13
+380 (63) 276-52-77
Інтернет-магазин «Dream-auto» Автозапчастини та аксесуари
Кошик

Технічний тюнінг

Технічний тюнінг

Технічний тюнінг підходить тим, хто любить швидкість та драйв, бере участь на своїх автомобілях у спортивних змаганнях, таких як дрифт або драг рейсинг.

Розберемо, що ж включає в себе технічний тюнінг?

 

Тюнінг двигуна

У двигуні при технічному тюнінгу зазвичай замінюється распредвал на вал з великими кулачками, поліруються і розточуються впускні і випускні канали в головці блоку циліндрів двигуна. Встановлюються клапана більшого діаметру, змінюється випускна система на прямоточну, підвищують ступінь стиснення, збільшують робочий об'єм двигуна, встановлюють бензонасос підвищеної продуктивності. Найекстремальнішою, але і найефективнішою доопрацюванням, вважається встановлення турбонадуву, вона здатна збільшити потужність двигуна вдвічі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Так само ефективним способом зміни характеристик двигуна (збільшення потужності або крутного моменту, зниження витрати палива і т. д.) є «чіп-тюнінг» – заміна самого контролера уприскування або заводської прошивки в ньому. Якщо коротко, то чіп-тюнінг — це оптимізація програми управління двигуна з метою підвищення його потужності, тобто первісна заводська програма роботи двигуна змінюється на тюнінгувати. Майже у всіх тюнінгових версій прошивок модернізовані режими пуску холодного, ходу, максимально дозволені обороти двигуна і швидкість автомобіля, змінені кут випередження запалювання, величина часу уприскування, заменна або навіть відключена система, що регулює рівень токсичності вихлопних газів. Приріст потужності двигуна може скласти 5-10 відсотків, крім надувних двигунів, де потужність може збільшена на 20% або навіть більше.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вартість якісного тюнінгу двигуна коливається від 300 до 600 доларів.

Тюнінг підвіски

Для поліпшення стійкості і керованості автомобіля на нього можуть встановлюватися більш широкі диски і низькопрофільні покришки, які зменшують відведення машини при швидкому проходженні поворотів, особливо крутих. Заміна дисків тягне за собою посилення ходової частини, зокрема кульових опор і важелів підвіски. Якщо ж цього не зробити, то, наприклад, при заміні колеса розмірності 165/70 R13 на 205/50 R14 вищеперелічені деталі ходової частини можуть вийти з ладу через 10-20 тис. км, а також зламатися Шруси і підшипники маточин. Тут же для збільшення жорсткості кузова (що теж покращує стійкість машини) можуть використовувати розпорку стійок, що представляє собою жорстку балку, яку кріплять поверх двигуна до верхньої частини стійок амортизаторів, які виступають в моторний відсік. Аналогічно для більшої стійкості це може застосовуватися і на задні стійки.

Тюнінг трансмісії

Основну роль в трансмісії грає коробка передач – навіть з відносно слабким мотором машина може бути швидкою з-за правильно підібраних передавальних чисел КПП. Всім відомо, що спортивні автомобілі відрізняються від серійних, в першу чергу, саме коробками передач, а вже потім моторами, кузовами і підвіскою. Що ж можна зробити зі стандартною КПП? Для початку змінюється передаточне відношення головної пари на більш високу. При такій заміні машина помітно додає у динаміці.

Також можна вдосконалити шестерні передач, для того, щоб розгін був швидшим.
Для любителів екстремальної їзди в самий раз буде заміна стандартної КПП на «кулачкову» або дискову — диференціали підвищеного тертя. З їх допомогою крутний момент буде найбільш ефективно розподілятися по колесам і ви зможете увійти і пройти поворот з більшою швидкістю.

При тюнинге трансмісії свого залізного друга не можна упускати такий важливий її атрибут, як зчеплення. Бо зчеплення — сполучна ланка в ланцюжку між двигуном і КПП. При цього можлива установка полегшеного маховика, який дає реальний ефект при різкому розгоні, зменшуючи інерцію двигуна. Невеликий мінус – обороти холостого ходу стають менш стійкими.

Останній штрих – установка тюнінгових приводних валів, які розраховані на передачу набагато більш високого крутного моменту від двигуна на колеса. Можлива установка різних електронних систем, в трансмісії. Для зменшення пробуксовки коліс при різкому старті ставлять диференціал.

Модернізація гальмівної системи

Для поліпшення гальмівної динаміки застосовуються гальмівні диски більшого діаметру, часто вентильовані, змінюються підсилювачі гальм і допоміжні системи, наприклад АБС. Стала популярною заміна задніх барабанних гальм, більш сучасними дисковими. А автомобілі для «дріфтингу» ручне гальмо отримують, не тільки на задні, але і на передні колеса.

Інші статті
  • Бічні підніжкиБічні підніжки
    Одним з елементів обваження є аеродинамічні бічні підніжки, або бічні пороги. Їх ще називають бічними майданчиками. Вони захищають автомобіль від бічних ушкоджень, а також служать для зручної посадки-висадки водія і пасажирів.
    Повна версія статті
  • Накладки на порогиНакладки на пороги
    Накладки на пороги - це вироби, що оберігають пороги автомобіля від всіляких пошкоджень, наприклад, при посадці і висадці пасажирів. Вони особливо актуальні для служб, що активно займаються перевезеннями, наприклад, службові автомобілі й таксі.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner